Testimoni Shaklee Saya - Kisah Benar!

 Assalamualaikum.

Sedar tak sedar tahun ni (2023) dah lebih 20 tahun saya kenal Shaklee. Asbab parents saya adalah pengguna dan pengedar Shaklee dari tahun 2000. Dan dari saya kecil jugalah, saya memang dah mula amalkan Shaklee. Hampir semua produk Shaklee saya dah consume/amalkan.

Sekarang, bila saya pula yang jadi Pengedar Shaklee, mulakan bisnes Shaklee sendiri, ramai yang tanya, apa Testimoni Shaklee saya sendiri? Takkan nak ulang cerita testimoni orang je.

Aduhh, banyak sangat testimoni kalau nak diceritakan ni, tapi saya ambik 2 testimoni besar pada diri saya. 

TESTIMONI 1 : Set Hamil Shaklee

Apabila dapat tahu saya pregnant anak pertama pada akhir 2014, saya terus purchase SET HAMIL SHAKLEE. Sebelum-sebelum tu cuma dengar-dengar dan baca testimoni orang je, tapi kali ni memang saya tekad untuk amalkan dan rasai sendiri pengalaman pregnant dengan SET HAMIL SHAKLEE


Sungguh saya kata, ia satu pengalaman pregnant yang sangat smooth. Dari trimester pertama hinggalah ke akhir, semuanya berjalan lancar. Syukur sangat.

Dari cerita pengalaman kawan2, ada yang kata selalu sakit pinggang, lenguh2, kejang kaki, lesu, GDM waktu mengandung, berat badan naik mendadak, HB low sampai takut ke klinik bimbang dimarah oleh nurse dll. Jujurnya, sepanjang 9 bulan tu, saya TAK PERNAH ada masalah tu semua. Memang syukur sangat. I just enjoy my pregnancy journey. 

❌ Takde sakit-sakit pinggang

❌ Takde lenguh-lenguh

❌ Takde kejang-kejang kaki

❌ Takde masalah HB

❌ Takde masalah GDM

Sampai ke 8 bulan pun saya masih bekerja waktu tu. Dahla kerja kene naik tangga sampai tingkat tiga. Kawan-kawan sekerja pun risau takut kita tak larat. Tapi saya okey je alhamdulillah.

Dan saya sempat berpuasa penuh 23 hari sebelum anak saya lahir pada 7 hari terakhir Ramadan tahun 2015. And guess what, anak saya lahir TIADA MASALAH KUNING. Fuh! Yang ni memang syukur sangat. Kalau tak, memang hari-hari nak kene ulang alik ke klinik untuk check kuning. 

Ini memang satu pengalaman yang saya rasa betul-betul happy sangat untuk cerita pada semua. Sbb saya nak ramai yang dapat manfaat dari SET HAMIL SHAKLEE ni. 

Set Hamil Shaklee yang selamat, semulajadi dan berkesan ni ada 6 vitamin yang penting untuk keperluan ibu mengandung :

  • Protein : Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee
  • Kalsium & Magnesium : OsteNutrix Shaklee
  • Vitamin B & Acid Folic : B-complex (with folic acid) Shaklee
  • Zat Besi/Iron : Vita-Lize Shaklee
  • Omega-3, DHA, EPA : Omega Guard Shaklee
  • Vitamin C : Sustained Release Vita C Shaklee

Baca Testimoni Shaklee Ke 2 saya di sini

[Benjolan di Bawah Ketiak Yang Merisaukan]
"Ini masalah yang saya lalui tahun ini. Bukan sekali, bukan 2 kali, tapi 3 kali masalah yang sama. Benjolan di ketiak kiri dan kanan. Kali kedua adalah yang paling teruk"
Manfaat Set Hamil Shaklee

Fungsi & Manfaat ESP Untuk Ibu Mengandung
  1. Sumber protein lengkap dengan 9 amino asid penting.
  2. Protein membantu menguatkan rahim.
  3. Bantu kurangkan risiko GDM sewaktu mengandung.
  4. Sebagai tenaga tambahan.
  5. Untuk kulit ibu dan bayi yang cantik.
  6. Bantu mengawal berat badan dari naik mendadak.
  7. Membantu melegakan masalah gastrik.
  8. Membantu mengurangkan kolestrol.

Fungsi & Manfaat OsteNutrix Untuk Ibu Mengandung
  1. Mengatasi masalah buasir/sembelit
  2. Bekalkan kalsium yang cukup
  3. Alternatif pengganti kepada ibu yang tak boleh / alahan / tak suka minum susu
  4. Kuatkan tulang dan gigi
  5. Bantu dapatkan rehat yang cukup
  6. Mudah lena tidur kerana kandungan Magnesium dalam OsteNutrix
  7. Bantu atasi masalah kejang kaki/simpul biawak/tarik mengkarung/cramp
  8. Alternatif untuk atasi masalah gastrik
  9. Melegakan otot dan sendi

Fungsi & Manfaat B-Complex (dengan Acid Folic) Untuk Ibu Mengandung
  1. Menukarkan gula kepada tenaga
  2. Beri tenaga dan stamina kepada ibu
  3. Kulit ibu lebih berseri ketika mengandung
  4. Mengawal stress
  5. Bantu kurangkan sakit kepala
  6. Folic Acid sangat penting untuk mengurangkan risiko kecacatan neural pada bayi
Fungsi & Manfaat Vita-Lize Untuk Ibu Mengandung
  1. Membekalkan Zat Besi/Iron
  2. Bantu pembentukan sel darah merah
  3. Mengurangkan risiko HB rendah dan anemia
  4. Memberi tenaga kepada ibu mengandung
  5. Membantu selera makan ibu yang alahan teruk
  6. Menyokong perkembangan bayi
  7. Elak dari muntah, pitam dan letih
Fungsi & Manfaat Omega Guard Untuk Ibu Mengandung
  1. Mengandungi Omega-3, DHA, EPA, untuk menyokong perkembangan otak, mata dan organ penting bayi
  2. Sebagai anti-radang
  3. Menyokong sistem saraf ibu dan bayi
  4. Mengurangkan risiko bayi pra matang
  5. Bantu lindungi dan kuatkan imun ibu dan bayi
  6. Bantu kawal paras gula dan kolestrol
  7. Kawal berat ibu semasa dan selepas hamil
Fungsi & Manfaat Vita C Untuk Ibu Mengandung
  1. Menguatkan dan meningkatkan imun ibu
  2. Mengatasi masalah gusi berdarah
  3. Sebagai antioksida 
  4. Bantu maksimumkan penyerapan Zat Besi/Iron dan Vita-Lize Shaklee
  5. Bantu masalah kulit breakout ketika mengandung
  6. Kulit ibu dan bayi cantik
  7. Mengelak risiko jangkitan demam, demam, selsema
Untuk postnatal pula, saya just ADD-ON Alfalfa Shaklee. Sangatlah membantu saya dalam pantang. 

✅ Tiada masalah sembelit (yang ni banyak saya dengar kawan2 takut sangat nak buang air lepas bersalin)
✅ Milkbooster (saya berjaya breastfeed anak sehingga umur 2 tahun)
✅ Berat badan mantain
✅ Bantu recover dengan cepat

Inilah set yang paling lengkap dan sangat berbaloi saya invest sebagai hadiah pada diri sendiri. Bila rasai sendiri pengalaman ni, saya nak sangattt bantu ramai ibu mengandung yang lain rasai journey mengandung dan berpantang yang sangat menyenangkan dengan SET HAMIL SHAKLEE.

Boleh hubungi saya untuk dapatkan Set Hamil Shaklee dan saya akan guide korang macam mana cara pengambilan yang tepat, apa yang perlu ambil dulu, yang boleh ambil kemudian, apa yang perlu pantau dll. 

Klik sini untuk dapatkan SET HAMIL SHAKLEE.

Boleh terus hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan lebih details. Klik link di bawah okey 😊


Boleh juga tekan je link kat bawah ni untuk daftar dan mulakan pembelian online.

Jangan lupa follow saya di
Facebook Page : Shaklee.Terengganu


Salam sayang,
Mardhiah.com

-----------------------------------------
Ingin jana pendapatan bersama SHAKLEE? 
Contact :
013-313.0901 (Mardhiah)

#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

3 Tips Mudah Capai Rank Supervisor Shaklee

Tips Vision Board Yang Terbaik

5 Tips Bisnes Online Tahun 2023